כתובת:
אבן גבירול תל אביב יפו

שעות פתיחה:
א-ה 9:00-19:00
ו + ערבי חג 9:00-14:00

ניקוי שמלת כלה

* אין כפל מבצעים | החברה רשאית להפסיק / לשנות את המבצע בכל עת.

ת״א, גבעתיים, ר״ג
80 ש״ח

ראשון לציון, בת ים, חולון
110 ש״ח

הרצליה , רמת השרון
110 ש״ח

ניקוי שמלת כלה זוהי משימה למכבסה המיומנת ביותר.

ניקוי שמלת כלה הוא לא עוד משימה פשוטה של כביסה. הניקוי של שמלות כלה חייב להתבצע על ידי ידיים מקצועיות ביותר שיודעות לעבוד עם כל הסוגים של הבדים העדינים וכמובן לשמור על הקישוטים והצבע הלבן המרשים. ניקוי שמלת כלה צריך להתבצע בצורה מיומנת ורק במכבסות העוסקות בניקוי שמלת כלה וערב באופן מקצועי.
הדגשים של ניקוי שמלת כלה
כשאנו שולחים שמלת כלה לניקוי, יש כמה דברים אליהם אנו צריכים להתייחס בכובד ראש. כמובן, ראשית, ניקוי שמלת כלה חייב להיות משימה עבור ידיים מקצועיות בתחום הניקוי והכביסה, ידיים שכבר עברו על סוגי בדים רבים ומכירות את אופן הטיפול הרצוי לכל סוג בד. חשוב כמובן להקפיד באיזה דרגת חום מתבצע ניקוי שמלת כלה, באיזה חומרים משתמשים ומהו המינון של החומר. חשוב מאוד לדעת כי שמלת כלה עשויה בדרך כלל מתרכובות של כמה וכמה בדים ולכן צריך לאפיין היטב את סוג הבג טרם ביצוע הניקוי. ניקוי שמלת כלה צריך כמובן גם להתחשב בעיטורים השונים שיש על שמלת הכלה שכן בדרך כלל מדובר בעבודות יד עדינות מאוד, אבני חן, רקמה מיוחדת ועוד, עליהן צריך לשמור היטב. חשוב מאוד כמובן לאורך כל ניקוי שמלות כלה להקפיד לא לערבב אותה עם צבעים אחרים שעלולים להרוס את הלבן הטהור שבה. חשוב מאוד להביא משימה של ניקוי שמלת כלה רק למכבסה מיומנת ומקצועית עם ניסיון בתחום שתחזיר לכם את שמלת הכלה כמו חדשה, ארוזה ונקייה.
ניקוי שמלת כלה על ידי אלגנט אקספרס
כשאתם מחפשים אחר הידיים הטובות ביותר שם תוכלו להפקיד בבטחה כל שמלת כלה, אלגנט אקספרס זוהי התשובה. אלגנט אקספרס מתמחים בהמון סוגי ניקוי ובין היתר ניקוי שמלת כלה. המקצועיות, האחריות, העבודה היסודית והשימוש בחומרי ניקוי איכותיים אצל אלגנט אקספרס עושים את ההבדל בינה לבין כל המתחרים. שמלת כלה אחרי ניקוי של אלגנט אקספרס תחזור לבעליה הפרטיים או לחנות המעצבים כמעט כמו חדשה וכמובן לאחר ניקוי ששמר על כל פרטיה הקטנים ביותר ועל הצבע המקורי.

מינימום הזמנה (כולל הנחות ומבצעים): 
ת״א, גבעתיים, ר״ג, באר יעקב –  80 ש״ח   •   ראשון לציון, בת ים, חולון, נס ציונה – 110 ש״ח   •   הרצליה, רמת השרון – 110 ש״ח
"אלגנט" – שירותי גיהוץ איכותי תוך 24 שעות, ניקוי יבש וכביסה   |   ראשי: 1-700-70-70-77
כתובת: אבן גבירול תל אביב יפו   |   א-ה 9:00-19:00,  ו+ערבי חג 9:00-14:00

Call Now Button